- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Internet/New Media

DCS vizeaza clientii din mediile mic urban, nou urban si rural

28 Jun, 15:07 • Redactia DailyBusiness
Operatorul telecom Digital Cable Systems (DCS) are o distributie de circa 80% a clientilor in mediul rural si 20% in mediile mic si nou urban, iar strategia de extindere in teritoriu vizeaza prioritar localitatile din imediata apropiere a zonelor in care este deja prezenta, a anuntat luni compania.
DCS vizeaza clientii din mediile mic urban, nou urban si rural

„Pana acum aproximativ un an si jumatate, cele mai multe solicitari in mediul rural si cel mic urban veneau pentru serviciile de televiziune prin cablu. Incepand din 2009, interesul a crescut semnificativ pentru serviciile de internet, astfel incat ritmul de achizitie a clientilor de Internet este din ce in ce mai alert”, a declarat Dinu Malacopol, CEO al Digital Cable Systems.

In acest context, strategia DCS a constat in lansarea AKTA, in august 2009, serviciul de telefonie fixa, care contribuie in mod constant la cresterea ponderii clientilor 3P, a mai spus Dinu Malacopol.

In ceea ce priveste modul in care a afectat criza economica planurile de extindere locala, CEO-ul DCS declara ca, in principal, criza economica favorizeaza planurile celor care doresc sa achizitioneze companii mai mici, pentru ca scad semnificativ preturile de achizitie.

Recent, compania DCS a anuntat ca a incheiat primele etape din procesul de achizitie a doi jucatori mici de pe piata locala, fara a da alte detalii.

Grupul DCS a fost infiintat in 2005 prin fuziunea mai multor companii de cablu. Compania ofera servicii de transmisie prin cablu a programelor de televiziune, solutii de transmisiuni date si acces Internet, precum si telefonie fixa, atat pe segmentul business cat si pe cel al clientilor rezidentiali.

Urmărește Daily Business pe Google News