„Pana acum aproximativ un an si jumatate, cele mai multe solicitari in mediul rural si cel mic urban veneau pentru serviciile de televiziune prin cablu. Incepand din 2009, interesul a crescut semnificativ pentru serviciile de internet, astfel incat ritmul de achizitie a clientilor de Internet este din ce in ce mai alert”, a declarat Dinu Malacopol, CEO al Digital Cable Systems.
In acest context, strategia DCS a constat in lansarea AKTA, in august 2009, serviciul de telefonie fixa, care contribuie in mod constant la cresterea ponderii clientilor 3P, a mai spus Dinu Malacopol.
In ceea ce priveste modul in care a afectat criza economica planurile de extindere locala, CEO-ul DCS declara ca, in principal, criza economica favorizeaza planurile celor care doresc sa achizitioneze companii mai mici, pentru ca scad semnificativ preturile de achizitie.
Recent, compania DCS a anuntat ca a incheiat primele etape din procesul de achizitie a doi jucatori mici de pe piata locala, fara a da alte detalii.
Grupul DCS a fost infiintat in 2005 prin fuziunea mai multor companii de cablu. Compania ofera servicii de transmisie prin cablu a programelor de televiziune, solutii de transmisiuni date si acces Internet, precum si telefonie fixa, atat pe segmentul business cat si pe cel al clientilor rezidentiali.