“Ati intrebat multi dintre voi de ce
nu am anuntat ora de incepere, desi anul trecut am pornit la ora 5”,
scrie pe blogul oficial al eMag.
“Explicatia este simpla – din
studiile facute si din activitatea online de saptamana trecuta am
estimat un trafic record, mult peste anul trecut. Asa a si fost –
de trei ori mai mare, daca ne referim la numarul de vizitatori
simultani. In online atat volumul de trafic e important cat si
distibutia lui in timp, astfel incat concentrarea la ora fixa a sute
de mii de vizitatori este fatala pentru cele mai redutabile servere.
Desi ne-am pregatit foarte bine, ca
dovada ca dupa depasirea varfului, serverele au raspuns instantaneu
in peste 95% din timp, am avut o perioada de 20 de minute in care nu
am fost online. Daca am fi anuntat ora exacta, probabil ca perioada
de cadere ar fi fost mai mare si revenirea mult mai dificila”, mai
scrie Radu Apostolescu, directorul de dezvoltare eMag.
Pana la ora 12:00 la eMag s-au comandat
peste 100.000 de produse iar site-ul avea peste 1,2 milioane de de
vizite.
Citeste si: Black Friday 2012: Site-uri blocate si
stocuri epuizate inca de la primele ore (Foto)