Totusi, la casele de pariuri internationale, Romania are una dintre cele mai mari cote de castigare a competitiei (se castiga de 40-50 de ori banii pariati), ceea ce inseamna ca echipa este creditata cu sanse foarte mici. De altfel, doar echipele Poloniei si Austriei au cote mai mari decat Romania. Cele mai mari sanse pentru victoria finala le au, conform caselor de pariuri, Germania, Spania si Italia.
Oficialii companiei nu au oferit estimari privind numarul de televizoare, plasme sau proiectoare ce ar putea fi cumparate in perioada aceasta, precizand doar, pentru DailyBusiness, ca se asteapta la o crestere a vanzarilor cu 50% in lunile mai si iunie, fata de aceeasi perioada a lui 2007.
In regulamentul campaniei se specifica faptul ca, in cazul castigarii Campionatului European de Fotbal de catre Romania, clientii care au cumparat televizoare, plasme sau proiectoare vor primi banii inapoi. Exista o singura exceptie, pentru echipamentele a caror valoare depaseste 15.000 de lei (inclusiv TVA), suma returnata va fi de 15.000 lei.
Campania se va desfasura pana in 17 iunie 2008 inclusiv, in cadrul magazinelor Flanco si Flanco World din toate regiunile tarii. Flanco este parte a grupului Flamingo International.
„Compania este alaturi de suporterii echipei nationale de fotbal a Romaniei in sustinerea reprezentativei tarii noastre pe drumul spre victorie la Euro 2008. Suntem convinsi ca suporterii vor fi victoriosi, alaturi de echipa nationala a tarii noastre”, declara Jiri Rizek, director executiv al Flamingo International.
Flamingo International vizeaza in 2008 afaceri de 210 mil. euro, in crestere cu 22% fata de 2007. Oficialii Flamingo au precizat ca vizeaza un profit de 2,6 mil. euro in 2008, de cinci ori mai mare decat anul trecut.