iPad-ul va declansa o revolutie care va genera o piata de peste 2 miliarde de dolari pana la sfarsitului anului viitor, potrivit analistilor Deloitte.
„Tabletele ofera un echilibru mai atractiv intre forma si functionalitate. Integrarea conectivitatii wireless, redefinirea utilizarii, imbunatatirile tehnologiei touch-screen, posibilitatile de stocare fac din noua tableta un produs convingator”, crede Paul Lee, director de cercetare in cadrul Deloitte.
iPad-ul si-a aratat deja potentialul, dupa ce in Statele Unite s-a vandut intr-un milion de exemplare in 28 de zile de la lansare. In Marea Britanie, pasionatii de gadget-uri si-au petrecut noaptea in fata magazinelor pentru a fi siguri ca se vor numara printre primii care vor cumpata iPad-ul.
Lee spune ca tabletele tintesc in special consumatorii care vor utiliza dispozitivul acasa.
„Va fi utilizat pentru o serie de aplicatii zilnice, de la email pana la cautarea de retete culinare pe internet sau pentru a citi carti inainte de culcare. Tabletele vor fi folosite si in contexte business – autonomia impresionanta a bateriei il face un dispozitiv ideal pentru cei care petrec o zi in afara biroului”, a mai spus Lee.