Responsabilul grupului german pe divizia de produse si inovatie, Christopher Schlaffer, a spus astazi, in fata unei delegatii de presa compusa din cateva sute de ziaristi din Grecia, Romania, Bulgaria si Albania, ca Deutsche Telekom a redus cu o treime numarul produselor din portofoliul sau, pentru a-si simplifica la maximum oferta. El a adaugat ca aceeasi strategie este implementata si de grupul elen OTE.
OTE controleaza in Romania operatorii telecom Cosmote si Romtelecom, precum si distribuitorul IT&C Germanos.
De asemenea, Schlaffer a spus ca DT cauta in continuu parteneri pentru a-si extinde produsele si serviciile, precum si ca zona Balcanilor (unde OTE are o acoperire semnificativa) reprezinta una dintre prioritati.
De altfel, cele doua companii au inceput in februarie interconectarea retelelor, printre efectele imediate fiind reducerea costurilor de operare si eficienta crescuta a investitiilor comune in dezvoltare.
[img=135][/img]
Intrebat daca DT a trebuit sa isi amane planurile de extindere din cauza crizei economice, Schlaffer a raspuns simplu: „Nu”.
Schlaffer a mai anuntat lansarea terminalului iPhone in Grecia si Bulgaria, numarul tarilor in care germanii comercializeaza telefonul produs de Apple ajungand astfel la 12. Conform statisticilor grupului, gradul de utilizare al Internetului este de 60 de ori mai mare in cazul posesorilor de iPhone.
Nu in ultimul rand, grupul german are in dezvoltare o platforma de interconectare a continutului digital pentru utilizatorii finali, care ar urma sa faca accesibile simultan toate tipurile de continut (multimedia, contacte, e-mailuri) pe orice gen de echipament (PC, telefon mobil, televizor etc.). Platforma se numeste „Connected Life & Work” si urmeaza sa devina disponibila pentru inceput in Germania, in trimestrul doi al acestui an.
In a doua parte a zilei, reprezentantii Deutsche Telekom vor oferi noi detalii despre strategia regionala, inclusiv despre piata din Romania. Ramaneti pe DailyBusiness.ro pentru amanunte.