Compania are in prezent 9 magazine Altex Digital, in orase precum Bucuresti, Galati, Braila, Alba-Iulia, toate urmand sa fie rebranduite pana la finalul anului cu noua marca.
„Vechiul brand crea confuzie in randul clientilor, care nu-l deosebeau de marca Altex, asa ca intrau in magazine si cereau frigidere sau masini de spalat, in conditiile in care in aceasta retea nu comercializam decat produse digitale”, a explicat pentru DailyBusiness Andreia Urzica, responsabil de comunicare al companiei.
Observand problema, oficialii Altex au realizat un studiu de marketing prin compania Landor, din care a rezultat noua identitate.
Grupul Altex a anuntat marti ca reteaua de magazine Digit’Up va atrage investitii de peste 2,5 milioane euro pana la sfarsitul anului viitor, propunandu-si ca pana atunci magazinele sa aduca companiei afaceri de circa 30 mil. euro, a declarat Cristian Camara, brand-manager Digit’Up.
„In urmatorii trei pana la cinci ani vom deschide 100 de magazine Digit’Up, iar pana la sfarsitul anului 2008 speram sa avem o retea de 50 de magazine. Investitia medie intr-un magazin Digit’Up este de 50.000 euro, iar suprafetele medii pentru o astfel de unitate vor fi in jurul a 100 de metri patrati”, a spus Cristian Camara.
Magazinele vor fi deschise in toate orasele mari din tara, precum si in orase mai mici, dar care sa aiba minim 30.000 de locuitori. In magazinele Digit’Up vor fi comercializate camere foto, telefoane mobile, sisteme de navigatie, laptop-uri, precum si servicii pentru aceste echipamente, cum ar fi IPTV, a mai spus Camara.
„Pentru anul 2008 noi speram ca reteaua Digit’Up sa realizeze 10% din cifra de afaceri a grupului, undeva in jurul a 30 milioane euro”, a spus reprezentantul Altex.
Partenerii retelei de magazine Digit’Up sunt fabrica de calculatoare Complet Electro Serv (CES) a Altex, operatorul Orange si Techno Bridge care furnizeaza servicii de telefonie VoIP, IPTV si internet broadband.
„Reteaua de magazine Digit’Up vine in intampinarea nevoilor consumatorilor de a putea achizitiona din acelasi magazin atat echipamentele de comunicatii, precum si serviciile pentru acestea, la preturi competitive. Magazinul Digit’Up este o anticipare a nevoilor care combina un retailer cu producatorii de hardware si cu cei care ofera servicii”, a spus Dan Ostahie, directorul grupului Altex.
Altex a inregistrat in trimestrul al treilea din 2007 vanzari in valoare de 77,4 milioane de euro, in crestere cu peste 60% fata de aceeasi perioada a anului 2006.
Pentru anul 2007, compania estimeaza o cifra de afaceri de peste 300 milioane euro si o marja de profitabilitate de aproximativ 2%, la o cota de piata de 26%.