„Cresterea se datoreaza politicii de dezvoltare si prezentei brandului in locatii de tip galerie sau centru comercial, care ne-au permis deschiderea unor magazine cu suprafata mare de vanzare”, a declarat Dan Rosu, director executiv Diverta.
In 2007, cartea si produsele de papetarie au avut cele mai mari ponderi in rulajul Diverta, aducand fiecare cate 25% din veniturile retelei. Vanzarile de carte au crescut fata de anul precedent cu 39%, iar gama de papetarie cu 28%. Vanzarile de produse media au crescut de asemenea cu 35%, acestea reprezentand 15% din rulajul total inregistrat de companie in 2007.
Gama de produse IT a fost restructurata progresiv, concentrandu-se pe gadgeturi si device-uri de ultima generatie. IT-ul a crescut, astfel, cu 14% fata de 2006, reprezentand 20% din vanzarile totale ale lui 2007.
In 2008, Diverta va investi 8 mil. euro in deschiderea a 10 magazine noi, ce urmeaza a fi inaugurate in centre comerciale din orase cu peste 100.000 de locuitori. Suprafata medie a magazinelor va fi de 700 metri patrati, conform oficialilor companiei.
Reteaua Diverta este prezenta in 41 de orase din Romania, gama de produse comercializate variind de la carte, media, IT, produse de papetarie si birotica. In total, Diverta distribuie peste 50.000 de produse.