Noul magazin Domo se intinde pe o suprafata de 520 metri patrati, potrivit unui comunicat Winmarkt.
„Pozitionarea magazinului in centrul comercial Winmarkt face parte din strategia de optimizare si eficientizare a retelei comerciale”, a declarat Gabriela Mandrea, marketing manager al Domo.
Winmarkt a lansat anul acesta o strategie de consolidare a retelei de 15 centre comerciale prin atragerea de operatori de electrocasnice pentru etajele superioare si de supermarketuri pentru parter sau subsol.
In acest sens, Winmarkt a semnat, de la inceputul anului, parteneriate pentru 10 centre comerciale cu Domo, pentru 3 cu Carrefour si pentru 4 cu miniMax Discount.
Winmarkt se afla in discutii avansate in vederea semnarii si a altor contracte de inchiriere cu operatori internationali de supermarketuri, se arata in comunicat.
Achizitionata in aprilie 2008 de compania italiana Immobiliare Grande Distribuzione (IGD), Winmarkt are in proprietate 15 centre comerciale si o cladire de birouri, in 13 orase.
Domo Retail, companie specializata in electrocasnice, electronice, IT si telecom, detine o retea nationala formata din 133 magazine (126 Domo si 7 magazineTechnomarket) ce insumeaza peste 80.000 de metri patrati si mai mult de 1.500 angajati.
Retailerul a incheiat anul trecut cu afaceri de peste 204 milioane euro si un profit de circa 4 milioane euro.