Noul magazin Domo, situat pe Soseaua Oltenitei, in complexul comercial City Mall, va expune spre vanzare o gama de 3.000 produse electronice, electrocasnice, IT&C si multimedia.
Deschiderea magazinului din City Mall este cea de-a treia actiune de acest gen din Bucuresti pe parcursul ultimului trimestru, dupa inaugurarea magazinului din complexul Real (Calea Vitan) si extinderea magazinului de pe Dimitrie Cantemir.
Oficialii companiei nu au precizat investitia necesara in noul magazin.
Domo detine o retea nationala formata din 121 magazine ce insumeaza peste 50.000 de metri patrati, peste 1.500 angajati si vanzari de 125 milioane euro in primele noua luni din 2007, in crestere cu 59% fata de perioada similara a anului 2006. Anul trecut, Domo a obtinut o cifra de afaceri de 122 milioane euro in Romania si trei milioane euro in Bulgaria. Compania estima pentru 2007 venituri de peste 180 milioane euro, datorita unei cresterii puternice a vanzarilor in prima parte a anului.
Fondul de investitii Equest Investments Balkans (EIB) a finalizat la inceputul lunii octombrie achizitionarea a 75% din pachetul de actiuni al retailerului de electronice si electrocasnice Domo, pentru care a platit 62,5 milioane euro prin intermediul subsidiarei sale Lynx Property.
Prin tranzactia Domo, Equest a creat unul dintre cele mai mari grupuri de retail specializate in electrocasnice, electronice si IT&C din sud-estul Europei, in ceea ce priveste cifra de afaceri, care va adopta pe toate pietele pe care activeaza o strategie de dezvoltare bazata pe doua branduri – Technomarket si Domo, conform oficialilor companiei.