- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Internet/New Media

Dupa Cosmote, Vodafone lanseaza un program de loializare a clientilor

22 Jan, 12:19 • Redactia DailyBusiness
Operatorul telecom Vodafone Romania va lansa incepand cu data de 23 ianuarie un program de loialitate care, in functie de vechimea in retea precum si valoarea medie a facturii lunare, ii va recompensa pe abonatii companiei cu minute gratuite, plata redusa a facturii sau posibilitatea de a achizitiona mobile la un pret mai mic.
Dupa Cosmote, Vodafone lanseaza un program de loializare a clientilor

Saptamana trecuta, unul dintre concurentii Vodafone, Cosmote Romania, a lansat un program de loialitate care ofera abonatilor existenti suplimentar intre 60 si 780 minute gratuite pe an, catre orice retea nationala, precum si telefoane mobile gratuite sau subventionate.

„Am dorit sa rasplatim loialitatea clientilor nostri prin beneficii sporite, acodate atat in functie de numarul de ani petrecuti in reteaua Vodafone, cat si in functie de gradul de utilizare a serviciilor noastre”, a declarat Liliana Solomon, director executiv al Vodafone Romania.

Noul program va fi promovat printr-o campanie de comunicare integrata, care se va derula pe principalele canale media – TV, presa scrisa, Internet, dar si prin direct mailing catre baza de abonati si prin materiale la punctele de vanzare. Oficialii Vodafone nu au precizat la ce suma se ridica investitia in acest program.

„Un client cu o factura medie de 20 de Euro si 6 ani vechime in retea se va califica in aceeasi grupa de loialitate ca si un client care are 6 luni vechime si o factura de 60 de Euro. Ambii vor primi acelasi bonus lunar de loialitate, de 60% din punctele acumulate pentru valoarea facturii. In acest fel, fiecare client va avea posibilitatea sa acumuleze mai multe puncte de loialitate, care pot fi transformate in beneficii concrete, cum sunt telefoane si accesorii la preturi promotionale sau chiar gratuite, minute in retea, extraoptiuni sau reduceri la factura”, a explicat Solomon.

Programul „Vodafone pentru Tine” include 4 segmente de clienti persoane fizice, delimitate in functie de vechimea in reteaua Vodafone si de valoarea medie a facturii, pe ultimele 6 luni – Red, Silver, Gold si Platinum. Incepand cu data de facturare din 23 ianuarie 2008, clientii Vodafone Romania vor fi informati individual cu privire la segmentul din care fac parte. De asemenea, clientii Vodafone vor avea la dispozitie un numar special, *299, la care pot apela gratuit de pe telefonul mobil, pentru informatii suplimentare despre noul program de loialitate, au anuntat oficiali ai operatorului.

Cu „Vodafone pentru Tine”, abonatii Vodafone beneficiaza de puncte de loialitate suplimentare, in functie de segmentul in care se incadreaza – 10% bonus pentru clientii Red, 30% bonus pentru clientii Silver, 60% bonus pentru clientii Gold si 100% bonus pentru clientii Platinum.

Aceste puncte suplimentare reprezinta un bonus de loialitate care se adauga punctelor de baza.

Punctele de baza se calculeaza in functie de valoarea facturii precedente, dupa formula 3 x valoarea facturii (in Euro, fara TVA). De exemplu, pentru o factura de 20 de Euro, abonatul Vodafone primeste 60 de puncte de loialitate. Daca abonatul respectiv se incadreaza in categoria Gold, el va primi 60% bonus suplimentar, adica inca 36 puncte de loialitate, avand un numar total de 96 de puncte lunar. Astfel, pe parcursul a 12 luni, abonatul va acumula 1152 de puncte de loialitate, in valoare de 11,52 Euro.

Pentru clientii business, „Vodafone pentru Tine” aduce o segmentare similara in cele 4 categorii „Business Red, Business Silver, Business Gold si Business Platinum – exclusiv in functie de valoarea facturii. Clientii business beneficiaza, pe langa punctele de loialitate de baza, de un bonus lunar in functie de segment – 20% pentru clientii Business Silver, 30% pentru clientii Business Gold si 40% pentru clientii Business Platinum – si de un bonus anual in functie de segment si de vechimea in retea, au mai spus oficialii companiei.

Vodafone Romania este o divizie a Vodafone Group Plc. si avea 8,579 milioane de clienti la 30 septembrie 2007. Liderul pietei din Romania, Orange, avea 9,31 mil. de clienti in toamna anului trecut.

„Avem in plan extinderea programului de fidelizare Orange Thank You anul acesta, dar mai multe detalii despre modificari vom anunta la momentul potrivit”, a declarat marti pentru DailyBusiness un reprezentant al Orange.

Urmărește Daily Business pe Google News
Alte articole
Secretul dezvăluit de o angajată. De ce nu ar trebui să ceri niciodată felii de lămâie când mergi la restaurant
Secretul dezvăluit de o angajată. De ce nu ar trebui să ceri niciodată felii de lămâie când mergi ...
Testul de inteligență care îți va provoca mintea. Poți răspunde corect în 7 secunde?
Testul de inteligență care îți va provoca mintea. Poți răspunde corect în 7 secunde?
Cât au încasat Mihai Găinușă și Oana Paraschiv pentru cele 10 săptămâni la Asia Express 2024. Sumele care au șocat
Cât au încasat Mihai Găinușă și Oana Paraschiv pentru cele 10 săptămâni la Asia Express 2024. ...
Cât costă un hanorac de la brandul lansat de Alexia Eram. Fiica Andreei Esca are prețuri uriașe și nu oricine își permite haine de acolo
Cât costă un hanorac de la brandul lansat de Alexia Eram. Fiica Andreei Esca are prețuri uriașe și ...
Provocarea IQ: Poți să rezolvi acest test pentru genii mutând doar un chibrit?
Provocarea IQ: Poți să rezolvi acest test pentru genii mutând doar un chibrit?
Cum faci bananele să reziste mai mult de două săptămâni. Trucul eficient prin care se mențin proaspete
Cum faci bananele să reziste mai mult de două săptămâni. Trucul eficient prin care se mențin proaspete
Jobul din România unde poți câștiga 15.000 de lei încă de la început, fără facultate! Mii de posturi vacante așteaptă candidați!
Jobul din România unde poți câștiga 15.000 de lei încă de la început, fără facultate! Mii de ...
Metoda prin care poți beneficia de internet gratuit în orice țară din Uniunea Europeană. Iată ce trebuie să faci
Metoda prin care poți beneficia de internet gratuit în orice țară din Uniunea Europeană. Iată ce ...
București e aproape pregătit de sărbători! Unde sunt montate deja primele luminițe?
București e aproape pregătit de sărbători! Unde sunt montate deja primele luminițe?
Alertă pentru românii care mănâncă pufuleți. Ce conţin pufuleţii din Kaufland, Lidl, Carrefour sau Profi
Alertă pentru românii care mănâncă pufuleți. Ce conţin pufuleţii din Kaufland, Lidl, Carrefour ...
Activitatea care l-a îmbogățit pe un român. De 30 de ani vânează trufe cu câinii săi. Cât costă un kilogram
Activitatea care l-a îmbogățit pe un român. De 30 de ani vânează trufe cu câinii săi. Cât costă ...
Veste bună pentru o anumită categorie de vârstnici. Au fost alocați 370 de milioane de lei. Anunț de ultimă oră de la Ministerul Muncii
Veste bună pentru o anumită categorie de vârstnici. Au fost alocați 370 de milioane de lei. Anunț ...
Explozie a pieţei de ceasuri de lux SH şi în România. Pe plan mondial, în 2023 s-au tranzacţionat ceasuri de peste 44 de miliarde de dolari
Explozie a pieţei de ceasuri de lux SH şi în România. Pe plan mondial, în 2023 s-au tranzacţionat ...
15% dintre membrii Generației Z lucrează în domenii care nu li se potrivesc. Sistemul de educație din România nu îi pregătește pe tineri pentru viitor. Care sunt soluțiile
15% dintre membrii Generației Z lucrează în domenii care nu li se potrivesc. Sistemul de educație ...
Mineritul n-a murit în România. Peste 300 de locuri de muncă în minele Lonea și Lupeni, scoase la concurs
Mineritul n-a murit în România. Peste 300 de locuri de muncă în minele Lonea și Lupeni, scoase la ...
94% dintre români au consumat suplimente alimentare în ultimele 12 luni. Datele unui nou studiu
94% dintre români au consumat suplimente alimentare în ultimele 12 luni. Datele unui nou studiu
Elon Musk recrutează pe X personal pentru „Departamentul de Eficienţă Guvernamentală”, creat de Trump special pentru el. Se caută „revoluţionari libertarieni cu un IQ foarte mare”
Elon Musk recrutează pe X personal pentru „Departamentul de Eficienţă Guvernamentală”, ...