„Orice tranzactie potentiala ramane o tentativa si este posibil sa nu se finalizeze. Ar putea trece saptamani pana la anuntul oficial al companiilor”, sustine sursa citata de Reuters.
Atat oficialii eBay cat si cei ai StumbleUpon nu au dorit sa comenteze declaratiile sursei anonime. Blogurile IT din Silicon Valley TechCrunch si GigaOm au anuntat pe 18 aprilie ca cea mai mare companie de licitatii online din lume poarta negocieri pentru a achizitiona StumbleUpon pentru o suma cuprinsa intre 40 si 75 milioane dolari.
StumbleUpon Inc. este un site care, pe langa date de trafic, recomanda paginile interesante din interiorul altor site-uri precum Flickr, MySpace sau YouTube, in baza voturilor utilizatorilor. In prezent detine aproximativ 2,3 milioane de utilizatori. Afacerea este o combinatie intre o colectie sociala de recenzii ale site-urilor si metode de cautare, care reprezinta o alternativa serviciilor liderului cautarii online Google. Inc.
StumbleUpon ar putea astfel sa ofere utilizatorilor un sistem de referinta in uriasa baza de date a licitatiilor eBay.
La inceputul anului, eBay a achizitionat site-ul de vanzare a biletelor de evenimente sportive si divertisment, StubHub, pentru suma de 307 milioane dolari (226,1milioane euro).
EBay Inc. a anuntat luna trecuta cresterea cu 52% a profitului pentru primul trimestru, datorita introducerii sistemului de licitatii internationale, pana la 377,2 milioane de dolari (277,6 milioane euro, iar veniturile trimestriale au crescut cu 27% pana la 1,77 miliarde de dolari (1,3 miliarde euro).