In prima faza, compania a ales sa isi faca publicitate online prin oferirea spre testare a gentilor catre 10 bloggeri cunoscuti din Romania. Gentile vor fi testate timp de 30 de zile, dupa care bloggerii, printre care se numara Bobby Voicu, Cristi Dorombach (Piticu – n.r.), Cristian Manafu sau Victor Kapra, vor face cronici de produs.
„In a doua faza, vom alege sa ne facem publicitate tot pe online, si tot intr-o forma mai putin conventionala. Nu vom apela la clasicele bannere„, a specificat Dan Iavorszky, actionar al companiei Neocomm.
„Sunt genti considerate de lux, premium. Costul mediu al unei genti va fi intre 170 de lei si 720 de lei. Tintim clientii business, ocupati, care au la ei un fel de ‘birou mobil'”, a declarat Iavorszky.
Neocomm este o companie infiintata in 2003 si care a activat pana in prezent in domeniul publicitatii si consultantei. Incepand cu acest an compania si-a schimbat domeniul de activitate catre retail. Actionarii companiei sunt Dan Iavorszky si sora sa, fiind o afacere de familie.
„Suntem in dialog cu mai multe magazine din online dar si traditionale, pentru a vinde produsele noastre. Pana la finele anului, consider ca vom incheia contracte cu 4 magazine traditionale si cu 7-8 magazine de retail online”, a mai spus Iavorszky. Acesta a precizat ca gentile Booq sunt folosite in special de utilizatorii de laptop-uri Macintosh.
Compania va introduce pe piata autohtona toate cele aproape 40 de produse marca Booq. Gentile de laptop vin in trei categorii distincte: rucsaci, genti profesionale si huse de protectie.
Actionarul firmei a mai spus ca in toamna va introduce in portofoliul companiei si al doilea brand, tot de accesorii, dar nu a specificat despre ce este vorba.
Printre producatorii de genti de laptop-uri prezenti pe piata autohtona se numara Dicota, Acer, HP sau Swiss Travel.