Compania a anuntat marti deschiderea biroului local pe piata din Romania.
Pana in acest an, Elo Digital Office, care este o companie germana, a fost prezenta pe piata din Romania prin parteneri, in 2002 semnand primul contract cu un reprezentant local, firma Xor It.
In 2007, valoarea pietei locale de IT a fost de aproximativ 1,08 mld. euro, pentru 2008 estimandu-se o valoare de aproximativ 1,35 mld. euro, conform unui studiu IDC.
In Romania, veniturile obtinute pe piata de IT provin intr-un procent de 30% din servicii IT si software in timp ce 70% provin din hardware (vanzarea de calculatoare-n.r.). In Europa de Vest situatia este opusa, veniturile cele mai mari provenind din servicii.
Elo Digital Office estimeaza cresterea pietei de servicii IT, cel putin pe urmatorii 2 ani, bazandu-se pe datele furnizate de companiile de cercetare de piata.
Pentru 2008, valoarea pietei autohtone de IT este estimata la aproximativ 1,15 mld euro, conform unui studiu IDC, citat de Borsan. Investitiile in servicii IT vor avea o crestere estimata de 19,6%, Elo Digital Office mizand pe aceasta crestere atunci cand a decis sa deschida biroul din Romania.
Investitiile in software de business au fost de aproximativ 114 mil. euro la nivelul anului 2007, cresterea investitiilor in software per ansamblu in 2008 fiind de aproximativ 11%, conform IDC.
Printre clientii Elo Digital Office de anul trecut se numara Porsche Leasing Romania, Aviva, Eos Ksi Romania, Volksbank, Institutul pentru Libera Initiativa si Agentia de Dezvoltare Regionala pentru Zona de SV.