- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Internet/New Media

eMAG a deschis un showroom in Timisoara, vizand triplarea ponderii de vizitatori online care cumpara

22 Apr, 12:46 • Redactia DailyBusiness
eMAG, cel mai mare magazin online din Romania, a deschis astazi cel de-al cincilea showroom din tara, in Timisoara, ce are ca obiectiv principal triplarea numarului de vizitatori ai site-ului care si achizitioneaza un produs, a anuntat joi compania.
eMAG a deschis un showroom in Timisoara, vizand triplarea ponderii de vizitatori online care cumpara

La nivel local, rata de conversie, respectiv procentul celor care comanda din totalul celor care viziteaza zilnic site-ul eMAG, este de 1,5%. Obiectivul principal pentru Timisoara este triplarea ratei de conversie.

„Prezenta locala ii va determina pe consumatori sa faca pasul primei comenzi online pe care probabil vor alege s-o ridice de la noul showroom, urmand sa le intre in obisnuinta sa astepte comenzile acasa”, a declarat Radu Apostolescu, director de marketing eMAG.

Magazinul are 180 de metri patrati si aici se vor prelua si livra comenzi, iar clientii vor putea apela la serviciile post-vanzare. Celelalte showroom-uri sunt amplasate in Bucuresti, Iasi, Ploiesti, Cluj si Timisoara.

eMag a fost lansat in 2001 ca un magazine online de sisteme de calcul si produse de birotica, iar in prezent este cel mai mare retailer online din Romania.

Urmărește Daily Business pe Google News