Suprafata unitatii este de 120 metri patrati. „Am ales sa deschidem showroom-ul la Cluj pentru a acoperi si zona Ardealului. Acum este momentul sa ne consolidam pozitia, un timp nu vom mai deschide astfel de puncte de vanzare”, a declarat Bogdan Vlad, director general al eMag.
Acesta a subliniat ca prezenta punctelor de vanzare offline tripleaza rata de conversie a vizitatorilor online care si cumpara. „In prezent, avem cea mai mare rata de conversie de pe piata – circa 3,5%. Cei mai multi jucatori online din Romania reusesc sa atraga doar circa 0,5% dintre vizitatori sa si cumpere. Prezenta punctelor de vanzare fixe tripleaza aceasta rata, deoarece circa 70% dintre cei ce viziteaza magazine online prefera ulterior sa cumpere din offline”, a aratat Bogdan Vlad.
Vanzarile inregistrate de showroom-uri se ridica la circa 25.000 euro/mp pe an, „mai mult decat media pietei, de 2.500-4.000 euro/mp pe an”, sustine Vlad.
In magazinele din tarile dezvoltate, rata de conversie poate ajunge si pana la 20%, conform oficialului eMag.
Showroom-urile eMag din Bucuresti, Iasi si Ploiesti atrag impreuna circa 40.000 de vizitatori pe luna. „Clientul a devenit foarte pretentios. A inceput sa nu mai fie influentat puternic de reclame, reviste sau personalul din magazin, punand mai mult accent in decizia de cumparare pe review-uri de pe forumuri, site-uri sau comparatoare de preturi”, a spus, la randul sau, Radu Apostolescu, director de marketing al eMag.
Magazinul online eMag.ro atrage circa 700.000 de vizitatori unici pe luna, rata de revenire fiind de 68%, „cea mai mare din industrie”, conform oficialilor companiei.