Principalele functionalitati ale spatiului sunt de livrare a comenzilor locale si servicii post-vanzare. Zona destinata expunerii este destinata exclusiv promotiilor principale si produselor strategice eMag.
„Continuam extinderea retelei de prezente fizice in tara pentru ca acestea s-au dovedit a fi un catalizator puternic al cresterii increderii in comertul online. Poate parea paradoxal, dar este un lucru normal daca privim acest model prin ochii clientului care a stiut pana acum doar sa mearga la un magazin din apropiere. Nu vrem si nu facem vanzari din raft, oferta noastra completa este si va fi prezentata numai online”, a declarat Radu Apostolescu (foto), director marketing eMag.
„Investitia in magazin, in special in amenajarea sa, a fost de cateva zeci de mii de euro”, a spus, pentru DailyBusiness.ro, Apostolescu.
eMag Ploiesti are o echipa formata din 5 membri experimentati in retail. Promovarea noii locatii se va face in media locala, outdoor si radio.
eMag mai detine doua showroom-uri, unul in Bucuresti, de circa 400 metri patrati si unul in Iasi, de circa 200 metri patrati.
eMag a fost achizitionat de distribuitorul Asesoft Distribution in luna aprilie a acestui an, valoarea tranzactiei nefiind facuta publica.