Astfel, Epson lanseaza noile modele de
imprimante SureColor SC-F6000 de 44 de inci si SC-F7000 de
64 de inci, cu care se pot realiza colectii vestimentare
originale, elemente de decor si mobilier personalizat, dar si volume
mari de obiecte promotionale.
„Lansarea
imprimantelor de 44 si 64 de inci tinteste in special producatorii de
obiecte personalizate care urmaresc volume mari. Posesorii unei
imprimante SureColor F vor putea sa personalizeze obiecte
vestimentare, de decor, de mobila, dar si articole sportive, de la
echipament sportiv la skateboard-uri”, a declarat Simona Decuseara,
national sales & marketing manager Epson Romania.
Aceasta a mai
precizat ca digitalizarea imprimarii pe material textil reprezinta
pana la 2% din piata, dar se dezvolta rapid.
Noile modele de
imprimante sunt diponibile in Romania prin intermediul Dacora, la
preturile de 5.995 euro fara TVA pentru modelul F6000 si 17.995 euro
fara TVA pentru modelul F7000.
Compania estimeaza
ca va vinde cel putin 10 astfel de unitati pana la finalul anului,
care ar putea valora aproximativ 100.000 euro.
Condus de Seiko Epson Corporation cu
sediul in Japonia, Grupul Epson are peste 68.000 de angajati in 96 de
companii din toata lumea.
Epson Europe B.V. este sediul central
regional al grupului pentru Europa, Orientul Mijlociu, Rusia si
Africa. Avand o forta de munca de 1.727 de angajati, vanzarile Epson
Europe in anul financiar 2012 au fost de 1,540 miliarde de euro.