Pierderile companiei s-au redus la 384 mil. $, de la circa 535 mil. $ in trimestrul trei al lui 2007. Vanzarile companiei au crescut cu 13% in trimestrul 3 al lui 2008, pana la 663 mil. $.
Vanzarile Ericsson au scazut in Europa de Vest cu 6%, din cauza cererii in scadere in Spania, Italia si Marea Britanie. Pe de alta parte, vanzarile au crescut cu 44% in America de Nord, pe masura ce companiile de telefonie isi extind accesul la broadband.
Ericsson, prezenta si pe piata autohtona, a raportat pierderi in ultimele 5 trimestre pe fondul cheltuielilor in crestere in Europa si a vanzarilor in stagnare pentru terminale mobile Sony Ericsson.
Compania si-a redus forta de munca, intre 2000 si 2004, cu peste jumatate, si preconizeaza ca anul acesta sa mai reduca numarul de angajati cu peste 4.000. Oficialii Ericsson au declarat ca masurile de reducere a costurilor vor continua pe fondul cererii in stagnare pentru retele wireless, in special in Europa.
„Este greu sa prezic cum vor reactiona clientii Ericsson la criza financiara mondiala, insa cererea pentru implementarea de retele wireless cred ca va ramane relativ constanta si in 2009, fata de 2008”, a declarat Carl-Henric Svanberg, director executiv al companiei.
Actiunile Ericsson s-au devalorizat acest an cu 34%, mai putin decat cele ale concurentului direct Alcatel-Lucent SA, valoarea actiunilor acestei companii devalorizandu-se in 2008 cu 62%.