„Centrul intareste inca o data prezenta noastra in sud-estul Europei si angajamentul fata de clientii nostri. Deschiderea noului centru in Romania dovedeste ambitia grupului Ericsson de a dezvolta aria de servicii, ca si capabilitatile noastre de livrare”, a declarat vicepresedinte executiv si seful diviziei Business Unit Global Services a grupului, Hans Vestberg.
„Operatorii si furnizorii de servicii din Romania vor avea la dispozitie tactici, metode si procese intr-un singur model de livrare si combinand personalul calificat cu expertiza globala si locala”, a declarat, intr-un comunicat al Ericsson Romania, directorul de tara pentru Romania si Moldova, Adriana Boersma-Rodriguez.
Oficialii companiei nu au dat publicitatii informatii despre valoarea investitiei in centrul global de servicii de la Bucuresti.
Concernul Ericsson detine, la nivel international, 20 de centre de suport, in care lucreaza peste 6.500 de operatori. Ericsson a inregistrat anul trecut vanzari nete de 19,22 miliarde euro si un profit operational de circa 4 miliarde de euro.
In Romania, Ericsson este furnizor de solutii de telecomunicatii pentru cei mai importanti operatori de telefonie mobila, dezvoltand si implementand proiecte precum: NMT450, GSM, retele 3G, apelul de urgenta 112 (cea mai mare operatiune de acest gen din regiune), precum si deschiderea productiei la nivel local prin intermediul Solectron Timisoara.