„In ceea ce priveste EBITDA, principalul indicator urmarit de Euroweb, rezultatele inregistrate indica o crestere cu 22% fata de S1 2008, pana la valoarea de 5,4 milioane de lei (1,27 milioane de euro n.r.)”, se precizeaza in comunicat.
„Daca dupa primele trei luni inregistram o crestere de 10% a cifrei de afaceri, perioada imediat urmatoare s-a dovedit a fi, conform estimarilor, mai dificila pentru intreg mediul de afaceri, fapt care se reflecta si in rezultatele obtinute. Avansul din primul trimestru a atenuat scaderea ritmului de crestere din perioada imediat urmatoare, astfel incat rezultatele la jumatatea anului se incadreaza perfect in limitele bugetate”, a declarat Denisa Popescu, director financiar Euroweb.
Euroweb a incheiat anul 2008 cu o cifra de afaceri de 44,5 milioane de lei (circa 12 milioane de euro) si EBITDA de 9,4 milioane de lei (2,55 milioane de euro), obiectivul declarat pentru finalul lui 2009 fiind cresterea cu 10%.