Flamingo va pastra insa partea de distributie directa, respectiv accesarea clientilor corporate si a proiectelor de infrastructura din zona de IT si comunicatii.
„Practic, prin preluarea segmentului de distributie de la Flamingo International am preluat toate contractele cu furnizorii, cinci la numar, care deservesc sute de clienti si de asemenea am preluat oameni calificati”, a declarat Stanciu.
„Asesoft va fi specializat pe distributie in viitor, in timp ce Flamingo va ramane specializat pe vanzari directe (retail)”, a completat seful Asesoft Distributie.
Acesta a precizat ca printre parteneriatele preluate se numara cele cu Microsoft, Intel sau Lenovo. Prin aceasta tranzactie, Asesoft castiga practic dreptul de a distribui produsele si serviciile companiilor ce au parteneriate pe acest segment cu Flamingo International.
„Prin aceasta tranzactie avem ca scop concentrarea grupului nostru catre vanzarea directa orientata spre clientii finali, atat prin retail, cat si prin contracte corporate de dimensiuni mari”, a declarat Jiri Rizek, CEO Flamingo International. „Astfel, ne vom orienta cu precadere asupra segmentului de piata unde am alocat cele mai mari investitii de extindere in ultimii trei ani, respectiv conceptul de retail de suprafata mare, precum si vanzarile directe catre corporatii sau proiecte de infrastructura”, a adaugat executivul Flamingo.
Oficialii celor doua companii implicate in tranzactie nu au dorit sa faca publica valoarea acesteia.
Iulian Stanciu a declarat ca nu exclude ca in viitor sa mai achizitioneze, in numele Asesoft Distribution, si alte companii sau segmente de distributie.
„Noi sa avem bani si sa existe oportunitati. In rest, vom vedea”, a spus acesta.
Flamingo International si-a crescut veniturile in 2008 cu 16% dar a pierdut 10 mil. euro.
Asesoft Distribution a incheiat anul 2008 cu o cifra de afaceri de 127 milioane $ (105 mil. euro), in crestere cu 22% fata de anul anterior.
Mai multe despre divizia de distributie a Grupului Flamingo puteti citi aici.
Informatii despre tranzactie au mai aparut pe blogul lui Dan Dragomir si in publicatia Business Standard.