Suprafata pe care se extinde cel mai nou magazin din aceasta retea este de 1.600 metri patrati, suprafata de vanzare a magazinelor fiind de 1.000 mp.
Motivul care a determinat deschiderea in aceasta regiune este rolul important pe care aceasta il joaca pe piata de retail in tara, unde investitiile sunt mari, informeaza compania.
Grupul Flamingo International, detinatorul Flanco World Romania isi propune ca pana la sfarsitul anului 2007 sa opereze 20 unitati Flanco. Retailerul intentioneaza sa atinga o suprafata totala de vanzare de aproximativ 55.000 mp pana la sfarsitul anului 2007 si de 65.000 mp la finele anului urmator.
Grupul Flamingo International activeaza pe piata din Romania inca din anul 1994, avand ca principal obiect de activitate comertul de produse IT&C, electronice, electrocasnice, fiind in acest moment pe locul 2 in topul celor mai mai mari jucatori de pe piata de profil.
Din anul 2005, compania Flamingo International este cotata la Bursa de Valori Bucuresti (BVB), devenind astfel prima si singura companie din industrie pe piata de capital.