Noul sediu este amplasat in complexul comercial Baneasa din nordul Capitalei.
Acestia nu au oferit amanunte suplimentare in ceea ce priveste motivele mutarii sau destinatia viitoare a sediului din Otopeni, si nici in ceea ce priveste noul amplasament al sediului central.
Conform unor declaratii facute in luna mai de oficialii companiei pentru ziarul Cotidianul, sediul din Otopeni urma sa fie vandut in eventualitatea unei oferte bune, pentru circa 10 milioane de euro, urmand ca banii sa fie folositi pentru dezvoltare.
„Este o investitie imobiliara care ajunge la apogeu, iar daca gasim clienti care sa ofere cit vrem noi, o sa vindem”, a declarat in mai Dragos Simion, vicepresedinte in Consiliul de Administratie al companiei.
Flamingo International si-a redus cu 70% numarul de angajati din head-office in ultimul an, ajungand de la 350 la mijlocul lui 2006 la 110 in prezent reducandu-si cu 40% si personalul operativ.
„Flamingo International nu va mai disponibiliza personal, ci din contra. Compania va mai deschide pana la finele anului inca 7 magazine Flanco World, in fiecare dintre acestea urmand sa angajam intre 20 si 30 de persoane”, a spus pentru DailyBusiness un oficial al companiei.
Potrivit Flamingo International, compania va investi, pana la finele lui 2007, 8 milioane de euro in deschiderea si dotarea cu produse a magazinelor Flanco World.
Ca urmare a extinderii, lantul de magazine Flango World isi va majora veniturile cu peste 30%, in ansamblu, cresterea veniturilor fiind de circa 5%, datorita procesului de consolidare care implica inchiderea magazinelor mici si neprofitabile, au anuntat anterior oficiali ai companiei.
Grupul Flamingo International a realizat in primul semestru al anului 2007 venituri de 68 milioane de euro. Reprezentantii companiei se asteapta ca eficientizarea operatiunilor sa faca din Flamingo International o companie profitabila pana la sfarsitul acestui an.