Noul magazin are o suprafata de 3.000 mp, fiind a 21-a unitate a retelei Flanco World la nivel national.
„Flanco World a devenit reteaua de magazine predominanta in portofoliul Flamingo International, in termenii suprafetei nete de vanzare, fiind, in acelasi timp, reteaua cu cel mai dinamic ritm de crestere a vanzarilor. In primele trei luni ale acestui an, vanzarile inregistrate de reteaua Flanco World au crescut cu 76% comparativ cu perioada similara a anului trecut. Vom continua si anul acesta strategia de extindere a retelei Flanco World, prin deschiderea a cel putin 10 noi unitati”, a declarat Jiri Rizek, CEO Flamingo International.
Afacerile retailerului IT Flamingo International au crescut in primul trimestru al lui 2008 cu 38% fata de aceeasi perioada a anului precedent, atingand un volum de circa 46,2 mil. euro, compania estimand totodata ca pe intreg anul 2008 isi va creste veniturile cu 30%, pana la circa 220 mil. euro.