Rezultatul se incadreaza in previziunile inaintate de oficialii companiei si au fost influentate de strategia adoptata de grup in urma fuziunii Flanco – Flamingo si a revenirii pietei de electronice pe un trend ascendent, dupa scaderea pe care aceasta a inregistrat-o in anul 2006.
„Rezultatele inregistrate ne demonstreaza ca piata isi revine dupa scaderea de anul trecut, iar Flamingo se inscrie in acelasi trend in ceea ce priveste volumul de vanzari”, a declarat Jiri Rizek, director executiv al Flamingo.
Grupul Flamingo International deruleaza activitati de retail si distributie, produsele comercializate fiind din gamele IT&C, electronice si electrocasnice. Magazinele sunt operate sub brandurile Flanco World, Flamingo Computers si Flanco, fiecare dintre acestea fiind specializat pe segmente de produse diferite.
Lantul de magazine Flamingo Computers are peste 50 de locatii in Romania si o cota de piata de 13,1% pentru 2006, in crestere cu 18,5% fata de anul 2005. Din iunie 2005 compania Flamingo International este cotata la Bursa de Valori Bucuresti.