- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Internet/New Media

Flamingo a vandut cu 30% mai multe aparate frigorifice in aprilie-iunie

05 Jul, 13:21 • Redactia DailyBusiness
Grupul Flamingo International a inregistrat o crestere de peste 30% la vanzarile de aparate frigorifice in lunile aprilie-iunie 2007 fata de aceeasi perioada a anului trecut, pe fondul temperaturii ridicate inregistrate in ultima perioada.
Flamingo a vandut cu 30% mai multe aparate frigorifice in aprilie-iunie

Cea mai rapida evolutie a vanzarilor a fost inregistrata in special in ultimele doua luni, mai-iunie, au declarat oficiali ai companiei. Retailer-ul a raportat un volum de vanzari cu peste 10% mai mare comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.

Pe segmentul de aparate frigorifice, preferintele consumatorilor se indreapta spre modele de tip combo (frigider+congelator), care au contribuit cu peste 50% la volumul de vanzari inregistrat de magazinele Flanco si Flanco World pentru acest segment.

„Aceasta crestere a vanzarilor de aparate frigorifice este fireasca, in special in perioada de vara, cand cerintele clientilor se indreapta spre produsele de sezon, precum frigidere, congelatoare sau aparate de aer conditionat. Modelele combo inca sunt cele mai cautate, dar se observa un interes tot mai mare si pentru modelele side-by-side sau pentru cele incorporabile,” a spus Jiri Rizek, CEO Flamingo International.

Reprezentantii grupului Flamingo International se asteapta ca pana la finalul acestui an, vanzarile pe segmentul de aparate frigorifice sa mai creasca cu inca 15%.

Retailerul IT&C Flamingo Romania a inregistrat in primul trimestru o pierdere de 3,4 mil. euro, la venituri de 36 mil. euro, compania urmand sa revina pe profit trimestrial in perioada iulie-septembrie, conform oficialilor Flamingo.

Grupul Flamingo International deruleaza activitati de retail si distributie, comercializand produse din gamele IT&C, electronice si electrocasnice. Magazinele sunt operate sub brandurile Flanco World, Flamingo Computers si Flanco, fiecare dintre acestea fiind specializat pe segmente de produse si clienti diferite.