Potrivit estimarilor Flamingo International, in 2007, volumul vanzarilor pe segmentul Sony PlayStation 3 vor ajunge la circa 3.000 de unitati.
„Daca initial ne asteptam sa vindem 1.000 de unitati pentru intregul an 2007, la doar sapte luni de la momentul lansarii am depasit deja acest target si ne asteptam ca in perioada sarbatorilor de iarna, numarul solicitarilor pentru consolele PlayStation 3 sa creasca” a declarat Mihaela Irimia, director de vanzari al Flamingo International.
Flamingo International a lansat, in octombrie, in reteaua magazinelor Flamingo Computers, Flanco si Flanco World, noua versiune a consolei Sony PlayStation 3, cu o capacitate de stocare de 40 GB, la pretul de 1299 lei.
Potrivit estimarilor Flamingo, piata locala de console de jocuri se dezvolta, fiind de asteptat sa atinga valoarea de 7 milioane euro la finalul anului 2007, ceea ce reprezinta o crestere de aproximativ 70% comparativ cu 2006. Consolele comercializate sub brandul Sony detin o cota de aproximativ 80% din volumul total de console de gaming vandute pe piata din Romania.
In momentul actual se estimeaza ca in Romania sunt aproximativ 100.000 de utilizatori de console de gaming, acestia reprezentand in acelasi timp o piata potentiala pentru jocuri dedicate acestor gadgeturi.
Grupul Flamingo International activeaza pe piata din Romania din anul 1994, avand ca principal obiect de activitate comertul de produse IT&C, electronice si electrocasnice.
In prezent, reteaua Flamingo International numara 13 locatii Flanco World in Romania, urmand ca pana la sfarsitul anului 2007 sa se deschida inca 7 unitati, ajungand la 20 de magazine.
Din anul 2005, compania Flamingo International este cotata la Bursa de Valori Bucuresti.