Compania preconizeaza ca va detine o cota de piata de 10% pe acest segment, in 2008.
Flamingo International se asteapta ca segmentul aparatelor frigorifice sa detina peste 25% din vanzarile inregistrate de companie in categoria electrocasnicelor albe in 2008.
La randul ei, aceasta categorie contribuie cu 20% la vanzarile totale de retail, inregistrate de companie. In aprilie si mai 2008, Flamingo a inregistrat vanzari de aparate frigorifice in crestere cu 45%, in comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut.
Inceputul lui 2008 a fost o perioada promitatoare pentru piata aparatelor frigorifice, cu rezultate de vanzari pozitive inregistrate in primul trimestru al anului si in sezonul Sarbatorilor de Paste, considera reprezentantii companiei.
Piata se concentreaza pe modelele „combi” cu doua usi si congelator, segmentul produselor cu o singura usa inregistrand o tendinta de scadere continua. Combinele Side By Side si lazile frigorifice inregistreaza, de asemenea, un potential de crestere.
„Sezonul estival este unul tipic pozitiv din punctul de vedere al vanzarilor de aparate frigorifice, chiar daca vorbim de o perioada de vacanta”, a declarat Jiri Rizek, CEO Flamingo International.
„In luna august, se inregistreaza cele mai mari vanzari la nivelul intregului sezon, pentru aceasta categorie de produse. Estimam ca in acest an vom inregistra o crestere de peste 30%, in acest sens, in comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut”, a mai spus Rizek.
Printre cele mai solicitate branduri, Arctic se mentine lider de piata, urmat de Indesit cu un potential foarte mare de crestere. O alta marca preferata de clienti in magazinele Flanco World si Flanco este Zanussi.