In 2007, valoarea totala a pietei de sisteme GPS s-a ridicat la 6.5 – 7 milioane de euro.
In ceea ce priveste vanzarile de GPS-uri, Flamingo International a detinut o cota de piata de 24% in 2007, iar anul acesta, retailerul IT, electronice si electrocasnice isi propune sa atinga o cota de 30%. Conform datelor companiei, in 2007 s-au comercializat circa 25.000 de unitati.
„Scaderea preturilor pentru sistemele GPS, precum si interesul din ce in ce mai mare al clientilor pentru dispozitivele mobile multifunctionale, precum PDA-uri sau Smart Phone-uri, va ridica piata locala a GPS-urilor cu 100% anul acesta”, a declarat Jiri Rizek, director executiv al Flamingo International.
„Anul trecut, cele mai mari vanzari pe aceasta categorie au fost inregistrate de retaileri in cel de-al patrulea trimestru, in special in luna decembrie, insa anul acesta ne asteptam la vanzari foarte mari inca din cel de-al doilea trimestru, cand incep pregatirile pentru vacanta si concediu. Mizam pe un volum de vanzari de 15.000 de sisteme GPS in magazinele Flamingo International anul acesta”, a continuat Rizek.
Anul trecut, cele mai solicitate branduri din aceasta categorie in magazinele Flamingo International, Flanco si Flanco World au fost Mio DigiWalker, brand care a contribuit cu aproximativ 60% la totalul vanzarilor companiei din aceasta categorie, Garmin, My Guide si LG numarandu-se, de asemenea, in topul preferintelor cumparatorilor.
Flamingo International vizeaza in 2008 afaceri de 210 mil. euro, in crestere cu 22% fata de 2007. Oficialii Flamingo au precizat ca vizeaza un profit de 2,6 mil. euro in 2008, de cinci ori mai mare decat anul trecut.
Principalii concurenti ai Flamingo International sunt Altex, cu afaceri estimate in 2008 la circa 430 mil. euro, Domo sau K-Tech Electronics.