Flamingo a inregistrat in trimestrul 3 din 2007, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, o crestere de 20% atat pentru sistemele desktop, cat si pentru televizoarele LCD.
Conform rezultatelor unui studiu IDC, in cel de-al treilea trimestru al lui 2007, magazinele Flamingo Computers au inregistrat cele mai mari vanzari pe segmentul de PC-uri, detinand o cota de 9,7% din aceasta piata. Ca valoare, pe primul loc la acest segment s-a aflat Hewlett-Packard, cu o cota de piata de 12,3%.
Volumul total al vanzarilor inregistrate de catre Falmingo Computers la capitolul PC-uri, incluzand sisteme desktop, notebook-uri si servere, s-a situat la 18.000 unitati in cel de-al treilea trimestru al lui 2007.
„Cresterea vanzarilor inregistrata in aceasta perioada este rezultatul strategiei noastre de concentrare asupra core-business-ului Flamingo International – retailul de produse IT&C si este in conformitate cu estimarile noastre de la inceputul anului, cand am anuntat ca vom inregistra o crestere semnificativa a vanzarilor, in special incepand cu a doua jumatate a anului”, a declarat Mihaela Irimia, sales director Flamingo International.
„In trimestrul 3, vanzarile de notebook-uri au crescut cu 120% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. Aceste rezultate au fost impulsionate si de sezonul „back to school”, care a coincis cu ultima parte a trimestrului”, a continuat aceasta.
In ceea ce priveste finalul anului, Flamingo International estimeaza ca vanzarile aferente celui de-al patrulea trimestru vor contribui cu 40% la totalul vanzarior anuale inregistrate de catre retailer.
Flamingo International a realizat in trimestrul 3 un profit de 684.000 euro, dupa ce la jumatatea anului raportase pierderi de peste 4,5 milioane euro.
Compania estimeaza ca va ramane la un nivel constant al cotei de piata anul acesta, de circa 17%.