In 2007, in magazinele Flamingo Computers, Flanco si Flanco World, laptopurile reprezentau 35% din totalul vanzarilor inregistrate pe segmentul PC-urilor, restul de 65%, adica aproximativ 40.000 de unitati fiind desktop-uri. Pentru anul acesta raportul se va schimba in favoarea notebook-urilor, conform oficialilor retailer-ului.
In 2007, Flamingo International a vandut prin magazinele sale peste 20.000 de notebook-uri, au declarat miercuri oficialii Flamingo pentru DailyBusiness.
Oficialii retailerului estimeaza ca ponderea notebook-urilor din totalul vanzarilor de PC-uri va creste in 2008 cu 50% fata de 2007.
„Tendinta de inlocuire a desktop-urilor de catre notebook-uri in preferintele utilizatorilor a devenit evidenta inca de anul trecut, anul acesta vanzarile continuand pe baza aceluiasi trend”, a declarat Jiri Rizek, CEO al Flamingo International.
„Comparand, notebook-urile vor domina in mod cert vanzarile de anul acesta, pentru care ne asteptam la o crestere de 250-300%, in timp ce pentru desktop-uri cresterea se va mentine la un ritm de aproximativ 15-20%”, a continuat Rizek.
Retailerul de IT&C, electronice si electrocasnice Flamingo International a raportat un profit net de 0,5 mil. euro in 2007 la o cifra de afaceri de 171 mil. euro, mai mare cu circa 11% fata de cea raportata in 2006.
„Grupul Flamingo International a finalizat procesul de restructurare si consolidare a companiei in 2007, iar anul acesta se va concentra in totalitate asupra business-ului sau central, fiind pregatit pentru dezvoltarea din 2008”, a mai spus Rizek.
Printre concurentii Flamingo International se numara Altex, Depozitul de Calculatoare sau K Tech Electronics.