„Anul trecut, aproape doua treimi din vanzarile PS2 in Romania au fost realizate de Flamingo. Anul acesta incercam sa reeditam acest succes si pentru noua consola PS3 si chiar sa depasim performanta din 2006”, a spus pentru Daily Business directorul executiv (CEO) al Flamingo, Jiri Rizek. Anul trecut Flamingo a vandut 5.000 de unitati, din totalul de 8.000.
„Investitia in publicitate in primele 4-5 luni de la lansarea produsului se va ridica undeva in jurul sumei de 200.000 euro. In perioada sarbatorilor de iarna si putin inaintea lor, suma alocata publicitatii probabil ca va creste, intrucat anul trecut cele mai multe console PS2 au fost vandute in preajma Craciunulu”, a mai spus Rizek. Acesta nu a inaintat o cifra exacta a investitiei in publicitate in perioada de toamna-iarna a acestui an.
Deocamdata, strategia Flamingo este de a se axa pe promovarea si vanzarea platformei PS3. Rizek a spus insa ca nu exclude, in viitor, ca Flamingo sa comercializeze si console ale altor producatori. Acesta nu a oferit alte detalii, termenul preconizat fiind „probabil, in 2008”.
Dupa lansarea la nivel european, se estimeaza ca pe aceasta piata (incluzand Romania) se vor vinde aproximativ 4 milioane de console PlayStation 3, dintre care mai bine de 1,5 milioane unitati doar in Marea Britanie, unde doar la lansare vor fi puse in vanzare 220.000, conform estimarilor analistului Screen Digest, Nick Parker.
Pe langa consola Play Station 3 vor putea fi achizitionate din magazinele Flamingo si „toate accesoriile care se vor afla pe rafturile magazinelor din Europa, precum si o gama larga de jocuri „, a spus Rizek.
Conform estimarilor anterioare ale companiei, Flamingo va vinde circa 1.000 de console PS3 in primul an in Romania.