Din comunicatul transmis Bursei de Valori Bucuresti, rezulta ca „in cadrul procesului de consolidare a activitatii grupului Flamingo, s-au derulat mai multe actiuni care au influentat pozitiv bugetul anuntat initial pentru acest an”. Oficialii Flamingo au mentionat ca in 2007 piata adresata de Flamingo va atinge valoarea de 1 mld. euro.
Compania estimeaza ca va recupera in a doua parte a anului atat pierderile de 3,31 mil. euro din primul trimestru, cat si pierderile de 1,52 mil. euro din trimestrul doi.
Astfel, in trimestrul al treilea va obtine un profit de 0,68 mil. euro si in ultimul trimestru ar putea avea un profit de 4,67 mil. euro, ceea ce conduce la un profit net pe intreg anul 2007 de 520.000 euro. In 2006, Flamingo a inregistrat o pierdere de 15,3 mil. euro.
Cifra de afaceri a Flamingo International este asteptata sa atinga 161,62 mil. euro, in crestere cu 5,2% fata de anul trecut, din care 31,79 mil. euro in trimestrul al treilea si 61,88 mil. euro in ultima parte a anului.
Flamingo International estimeaza pentru 2007 un profit operational (EBITDA) de 5,51 mil. euro, in revenire fata de anul trecut, cand compania a inregistrat o pierdere operationala de 14,3 mil. euro. Pentru perioada iulie-septembrie 2007, grupul Flamingo estimeaza un profit operational de 2,21 mil. euro, iar pentru ultimul trimestru profitul operational este asteptat sa atinga 5,56 mil. euro.
In prima jumatate a anului, activitatea de distributie s-a orientat catre piata locala, Olanda fiind singura subsidiara functionala din afara tarii. Activitatea de reatail s-a concentrat catre trei retele distincte – Flanco World (aflat in continua expansiune), Flamingo Computers si Flanco.
In acelasi timp, proiectul Future Shop a fost incheiat, cele sase magazine fiind vandute catre MCS Communications.
La sfarsitul anului, Flamingo Group estimeaza ca va avea 127 de magazine, cu o suprafata totala de 56.000 mp. Grupul mizeaza in continuare pe extinderea retelei Flanco World, pana la 20 de magazine cu o suprafata totala de 30.500 mp, la sfarsitul acestui an.
In ultima perioada, Flamingo a inchis mai multe magazine, inclusiv cel de la Piata Romana, urmand sa-l vanda si pe cel de la Universitate, Jiri Rizek, directorul executiv al companiei, motivand aceste miscari ca fiind parte din strategia de dezvoltare a grupului.
La jumatatea lunii septembrie, compania a inchis si sediul principal din Otopeni, mutandu-l in zona Baneasa.