Oferta a fost lansata pe piata in august anul acesta, cardul fiind adresat exclusiv clientilor care au contractat anterior un credit de consum in reteaua Flanco. Cardul este emis sub sigla Mastercard.
„Piata mondiala a cardurilor de credit este in continua dezvoltare, iar in Romania aceasta piata este abia la inceput”, a declarat Jiri Rizek, director general al Flamingo International, cu ocazia lansarii oficiale a cardului de credit co-branded Flanco-Cetelem.
Cardul are o limita de credit de 5.500 de euro, cu o dobanda anuala efectiva (DAE) de 25%. Rata minima de rambursare este de 20 de lei noi lunar, iar perioada de rambursare este de 40 de zile. Clientii vor primi acest tip de card in functie de scoringul calculat de catre Flanco.
„Lunile noiembrie si decembrie reprezinta o perioada importanta din punctul de vedere al vanzarilor”, a spus Jiri Rizek, mentionand ca vanzarile din luna decembrie au o pondere de 20% din volumul total de vanzari.
Rizek a mai declarat ca retailerul va lansa un alt card co-branded, adresat clientilor Flamingo, care va disponibil la inceputul lui 2007.
Potrivit acestuia, Flanco, parte a grupului Flamingo, va deschide inca doua magazine Flanco World pana la sfarsitul anului, urmand ca, in 2007, sa isi extinda reteaua cu inca zece magazine.
„Cardul de credit co-branded este un produs rezultat dintr-o colaborare de durata dintre Flanco si Cetelem”, a declarat Philippe Foursy, director general al Cetelem. Potrivit acestuia, cardurile de credit sunt o specialitate a companiei, care are 30 de milioane de clienti la nivel global.
Compania franceza de credite de consum Cetelem este prezenta in 26 de tari, cu 31 de milioane de carduri emise la nivel global, valoarea creditelor acordate in 2006 fiind de 97 de milioane de euro.
De asemenea, Flanco a distribuit in acest an 45.000 de carduri „Cardulescu”, carduri de fidelitate dedicate clientilor proprii.