Cele doua magazine noi vor totaliza un spatiu de vanzare de 1.500 mp iar compania extimeaza vanzari anuale totale de 25 milioane lei/an, investitia in deschiderea magazinelor, inclusiv stocuri, fiind de 5 milioane lei.
Recent, retailerul a anuntat ca va deschide, in luna decembrie a acestui an, doua magazine noi in galeriile Family Center, din care fac parte si magazine Kaufland, din orasele Botosani si Giurgiu.
„Momentul actual este unul foarte bun pentru deschiderea de noi magazine in zone cu potential mare de dezvoltare a afacerii si care pot garanta profitabilitatea inca din primul an de functionare, acesta fiind si cazul oraselor Timisoara si Iasi, unele dintre cele mai mari din tara”, a declarat Adrian Olteanu, CEO Flanco.
Pe langa cele 2 magazine noi, pentru care a semnat deja contractele cu Iulius Group, in urmatorul an Flanco prevede deschiderea a inca circa 12-15 magazine, in functie de lansarile de parcuri de retail noi sau de finalizarea negocierilor cu mall-urile existente.
Flanco isi propune pentru 2011 atingerea unei cote de piata de 10%, urmand sa realizeze o cifra de afaceri de 110 milioane euro.
Flanco International este unul dintre cei mai importanti retaileri autohtoni de produse IT&C, electronice si electrocasnice.
Compania opereaza in acest moment o retea de 74 de magazine.