Compania se asteapta sa realizeze vanzari de 5 mil. lei (circa 1,2 mil. euro) in primul an de functionare, suprafata magazinului fiind de 480 mp.
Potentialul de vanzare al noului magazin este de 6-7 milioane lei, compania estimand sa ajunga la acest nivel dupa 24 luni de la deschidere, o data cu revenirea pietei electro IT, care a cunoscut o corectie semnificativa in ultimele 18 luni, scazand cu circa 50%.
„Evolutia pozitiva a rezultatelor Flanco in ultimele luni ne face increzatori in devoltarea companiei. Restructurarea operationala fiind incheiata, ne concentram acum in directia dezvoltarii si consolidarii retelei de magazine”, a declarat Adrian Olteanu, CEO Flanco.
Oficialii companiei estimeaza ca, in primele zile de la deschidere, noul magazin va fi vizitat de 25% din populatia municipiului Slobozia, pe fondul traficului ridicat de persoane care isi fac cumparaturile in Kaufland, dar si datorita ofertelor promotionale si a reducerilor disponibile in magazin.
„Flanco va continua dezvoltarea retelei prin deschiderea de magazine in locatii cu potential de vanzare ridicat, avand in vedere in acest moment 10 noi locatii„, a adaugat Adrian Olteanu, CEO Flanco.
Inaugurarea noului magazin Flanco vine la scurt timp dupa ce compania a lansat un produs de creditare in 15 rate fixe, fara costuri ascunse, care, estimeaza reprezentantii companiei, va duce la o crestere a vanzarile in perioada urmatoare.
Compania estimeaza ca magazinul va atrage lunar un numar de 5.000 vizitatori, cu o rata de conversie in cumparatori de 20%.
Flanco International este unul dintre cei mai importanti retaileri autohtoni de produse IT&C, electronice si electrocasnice. Compania opereaza in acest moment o retea de 70 de magazine in toata tara.