- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Internet/New Media

Flanco incepe ofensiva promotiilor CM de fotbal: Returneaza 25% din valoarea oricarui produs pentru cine ghiceste campioana

08 Jun, 15:01 • Redactia DailyBusiness
Flanco, brand detinut de Flamingo, a anuntat ca in perioada Campionatului Mondial de Fotbal, cei care achizitioneaza orice produs din reteaua de magazine a retailerului vor primi inapoi 25% din suma platita, in cazul in care ghicesc numele tarii care va castiga competitia, a anuntat marti compania. Si in 2008, cu ocazia CE de Fotbal, Flanco a derulat o promotie similara, iar la scurt timp Domo a anuntat una asemanatoare.
Flanco incepe ofensiva promotiilor CM de fotbal: Returneaza 25% din valoarea oricarui produs pentru cine ghiceste campioana

Oferta este valabila pentru toata gama de produse disponibila in reteaua Flanco, dar vizeaza in special LCD-urile, televizoarele, sistemele de sunet si proiectoarele, dar si aparatele de racit si aerele conditionate.

„In conditiile in care salariile populatiei scad, in special cele din sectorul bugetar, care reprezinta un procent important dintre clienti, consumul trebuie incurajat prin acest tip de reduceri care promoveaza nu numai achizitiile pentru inlocuire, ci si investitia in achizitii noi,” a declarat Adrian Olteanu, CEO Flanco.

Campania se va desfasura in perioada 7 iunie – 27 iunie. Campionatul Mondial de Fotbal are loc in perioada 11 iunie-11 iulie.

Si in 2008, cu ocazia desfasurarii Campionatului European de Fotbal, la care a participat si Romania, Flanco a derulat o promotie constand in restituirea intregii sume platite pe un LCD sau un proiector, in cazul in care reprezentativa tarii noastre ar fi castigat finala competitiei. La scurt timp, Domo a facut o oferta similara, angajandu-se sa restituie banii in cazul in care Romania ar fi jucat finala, dar numai pentru LCD-uri.

In 2008, Altex si Flamingo au inregistrat in lunile aprilie-mai cresteri intre 50% si 200% ale vanzarilor de plasme si LCD-uri fata de aceeasi perioada a anului precedent, o influenta puternic pozitiva avand-o promotiile organizate cu ocazia Euro 2008.

Urmărește Daily Business pe Google News