De asemenea,
compania are alocat un buget de peste 350.000 de euro, bani destinati
sesiunilor de training pentru angajati.
“Producatorii sunt
dinamici, lanseaza permanent produse noi, tehnologia evolueaza extrem
de rapid si este nevoie de consultanti bine pregatiti, capabili sa
ofere informatii complete despre produse din ce in ce mai
performante”, a spus Violeta Luca (foto), CEO Flanco.
In paralel, compania
va continua sa dezvolte platforma online www.flancointeractiv.ro,
lansata acum doua saptamani.
Compania estimeaza pentru acesta perioada o crestere de 20% a vanzarilor, comparativ cu vanzarile de Pasti din 2011. Cele doua saptamani premergatoare vor fi cele mai aglomerate, estimandu-se o crestere a traficului in special in perioada 25-30 aprilie.
Flanco are o retea
nationala de 78 de magazine si circa 900 de angajati. Anul trecut,
compania a inregistrat o cifra de afaceri de 137 milioane euro, in
crestere cu 25% comparativ cu 2011.
Potrivit companiei,
cresterea a fost sustinuta de investitiile in modernizarea retelei de
magazine, in dezvoltarea echipei si in managementul portofoliului de
produse.
Flanco a investit in 2012 peste 2,5 milioane
euro in reteaua de magazine, atat in modernizarea, remodelarea si
extinderea unor spatii deja existente, cat si in deschiderea unor
magazine noi in orase precum Iasi, Sibiu, Cluj, Oradea, Ploiesti,
Deva, Targoviste sau Bucuresti.
Pe piata locala, retailerul concureaza
cu Altex, Domo, Emag.