Cele mai cumparate produse au fost
televizoarele, care au ramas vedetele sezonului, alaturi de masinile
de spalat, electrocasnicele mici, tabletele si telefoanele mobile.
Pentru 2013 Flanco
si-a propus o crestere de 15% comparativ cu 2012, cand a inregistrat
vanzari de
[url=https://www.dailybusiness.ro/stiri-it-c/afacerile-flanco-au-avansat-cu-25-anul-trecut-88172/]137
milioane de euro[/url] si a urcat pe locul 2 in topul celor mai mari
retaileri din Romania.
Flanco va investi in
acest an
[url=https://www.dailybusiness.ro/stiri-it-c/flanco-investeste-peste-2-milioane-euro-in-reamenajarea-magazinelor-88838/]peste
2 milioane de euro[/url] in reamenajarea magazinelor din tara.
Flanco este unul dintre cei mai
importanti retaileri de electroIT din Romania, cu o retea nationala
de 78 de magazine si o echipa de peste 900 de oameni.
Principalii competitori ai Flanco sunt
Altex si Domo.