Potrivit
reprezentantilor Foodpanda, cea mai mare platforma pentru comenzi de
mancare din Romania, peste 45% din comenzile facute de romani vin din
aplicatia de mobil a platformei, disponibila gratuit in Appstore si
Google Play
.
In prezent, peste
45% din comenzile zilnice Foodpanda sunt realizate de pe aplicatie,
fata de 15% in septembrie – octombrie 2013, primele luni de
activitate a companiei in Romania. Restul de 55% sunt comenzi
realizate de pe PC-uri si laptopuri.
„Rata de utilizare
a aplicatiei de mobil creste sustinut in fiecare zi. Ne asteptam ca
pana la finalul lui 2014, circa 65% din comenzi sa fie generate din
aplicatie. Obiectivul nostru este sa crestem cat mai mult zona de
mobile”, declara Dan Macarie, country manager Foodpanda
Romania.
In urma parteneriatului incheiat la
nivel global intre platforma Foodpanda si producatorul de telefoane
Nokia, aplicatia globala pentru comenzi de mancare foodpanda si
brandul afiliat Hellofood vor fi in curand disponibile si pe
dispozitivele din gama Nokia Asha, Lumia si X.
Foodpanda Romania desfasoara in
prezent, cu o investitie de 30.000 euro, o campanie ampla de indoor
advertising la principalele statii de metrou din Bucuresti, care
incurajeaza utilizarea telefonului pentru a comanda mancare in drum
spre casa.
Foodpanda, impreuna
cu brandul afiliat Hellofood, este activ in 41 de tari.
Citeste si Cine castiga din confruntarea bucatariilor: chinezeasca online, romaneasca la restaurant