Investitiile pentru extinderea serviciilor se vor ridica, in prima faza, la aproximativ 1 mil. euro, a spus Andy Fat, product manager la Romapel, pentru DailyBusiness. Fat a adaugata ca se asteapta si la un profit, dar nu foarte consistent, in primul an de la lansarea serviciului.
Romapel ofera o solutie de telefonie nationala si internationala pe baza tehnologiei Voice over IP, tinta companiei fiind in special clientii corporate, a spus Fat. La momentul actual, Romapel are aproximativ 100 de clienti, pana la finele anului preconizand un numar de aproximativ 5.000 de utilizatori.
„Vom incerca sa atragem clientii prin tarifele competitive, calitatea superioara a sunetului, precum si prin implementarea unor promotii si serivcii, unele in premiera in Romania”, a spus Fat, exemplificand prin serviciul numit „Telefonie gratuita prin reclama”.
Acest sistem implica acordarea de minute gratuite utilizatorilor, daca acesta accepta sa asculte spoturi publicitare ale partenerilor Romapel. De exemplu, daca o reclama dureaza 30 de secunde, abonatul Romapel va primi 2-3 minute gratuit dupa ascultarea acesteia. Serviciul este optional.
Romapel se afla inca in negocieri cu partenerii ce doresc sa-si faca publicitate prin intermediul furnizorului de telefonie, a spus Fat.
Pentru a deveni client Romapel, este necesara o conexiune la internet cu o viteza minima de 80 Kbps, telefon IP sau telefon mobil compatibil si un numar fde telefon oferit de Romapel.