„Laptop-urile Vaio au generat totdeauna un interes ridicat in randul cumparatorilor retelelor Flamingo Computers, Flanco si Flanco World, datorita fiabilitatii si performantelor. Vaio vine in reteaua Flamingo International pentru a intari legatura noastra cu Sony, prezenta pana acum prin colaborarea noastra cu Sony Romania pe zona de produse electronice si foto-video”, a declarat in comunicat Jiri Rizek, directorul executiv Flamingo International.
Anul trecut, laptop-urile au constituit 10% din totalul de computere vandute de Flamingo International. Acestea au numarat aproximativ 130.000 de unitati, iar numarul de notebook-uri vandute a fost cuprins anul trecut intre 10.000-13.000, potrivit reprezentantilor companiei.
Compania japoneza Sony si-a propus pentru acest an obtinerea unei cote de 2% din piata laptopurilor din Romania, estimata la 200.000 de unitati comercializate in 2007 si la 350.000 de unitati in 2010.
Primele produse din gama Vaio pe care Flamingo le va comercializa in magazinele Flamingo Computers, Flanco si Flanco World sunt notebook-urile din seria TZ si FZ. Toate modelele vor fi disponibile, de luna aceasta, in magazinele reprezentative ale companiei, la preturi cuprinse intre 1.500 si 2.500 de euro.
Lantul de magazine Flamingo Computers detine peste 50 de locatii in Romania. Din iunie 2005, compania Flamingo International este cotata la Bursa de Valori Bucuresti.