„Strategia noastra este de a fi prezenti peste tot in tara, iar daca pana acum am fost prezenti in orasele cu peste 50.000 de locuitori, de acum ne indreptam si spre alte zone, in orase cu pana la 30.000 de locuitori”, a afirmat Blatsios, citat de NewsIn. De asemenea, el a precizat ca in orasele mari extinderea se va face si spre periferie.
Procesul de extindere va continua si pe parcursul anului viitor. „Nu suntem interesati de achizitii, doar daca gasim ceva care este potrivit pentru noi, dar nu ne gandim in mod activ la asta”, a mai spus Blatsios.
In Romania opereaza foarte multi dealeri, insa pana la sfarsitul anului 2008, piata va fi consolidata. „Vom asista la multe fuziuni, achizitii”, a apreciat directorul Germanos Romania.
In privinta extinderii portofoliului de produse comercializate de Germanos prin magazinele online, reprezentantul companiei a declarat ca vanzarile online nu sunt luate in considerare, deoarece compania vrea sa se concentreze pe retail, pe consumator.
Din luna iulie, Germanos va comercializa, pe langa produsele Cosmote si o parte din gama de produse ale Romtelecom, Dolce si ClickNet.
Germanos comercializeaza produse si servicii de telefonie mobila, produse si accesorii digitale si servicii de noua generatie.