Televizorul, ce va fi lansat in America de Nord in cursul acestei primaveri, va permite consumatorilor sa se conecteze la Internet in mod direct si sa vizioneze videoclipuri de pe site-ul YouTube, sau fotografii de pe Picasa Web Albums, un serviciu online de partajare a fotografiilor, au anuntat oficiali ai Panasonic, divizie a grupului Matsushita.
Compania nipona a adaugat ca nu a stabilit inca o data de lansare globala a acestui produs.
„Cooperarea Panasonic cu YouTube si Picasa Web Albums exemplifica dorinta noastra de a fi printre liderii evolutiei naturale a Internetului, extinzandu-l in sectorul televiziunii de inalta definitie”, a declarat Merwan Mereby, presedintele Panasonic Consumer Electronics Company.
Pentru Google, acesta este primul contract incheiat cu o companie japoneza care activeaza in domeniul productiei de televizoare, conform CNNMobile.
Matsushita a investit in mod agresiv pana in acest moment in segmentul ecranelor cu plasma, considerand ca aceasta tehnologie este mai eficienta in ceea ce priveste ecranele cu diagonala mai mare de 37 de inci (94 centimetri), preferand insa tehnologia LCD (cristale lichide) pentru ecranele de dimensiuni mai reduse.