- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Internet/New Media

Grapefruit si Arcsett, responsabile de noua imagine a magazinelor UPC

04 Feb, 10:45 • Redactia DailyBusiness
Agentia de branding Grapefruit si studioul de arhitectura Arcsett au creat, in parteneriat, conceptul pentru intreaga retea de magazine a operatorului telecom UPC Romania, au anuntat reprezentantii Grapefruit.
Grapefruit si Arcsett, responsabile de noua imagine a magazinelor UPC

Noul concept a fost implementat intr-un prim magazin pilot deschis pe 27 ianuarie 2010 in Capitala, dupa o investitie de 200.000 euro.

Plecand de la viziunea brandului UPC, agentia de branding Grapefruit a identificat tipurile de interactiuni si zonele functionale, a definit fluxul de circulatie si a creat componentele de branding ale noului concept. Arcsett a creat conceptul arhitectural, designul de retail si a furnizat servicii de management de proiect si implementare pentru magazinul pilot din sos. Mihai Bravu.

Grapefruit este o agentie romaneasca de branding, cu birouri in Iasi si Bucuresti, specializata in servicii de strategie, identitate verbala si vizuala, packaging si branding digital. Printre clientii Grapefruit se numara Antibiotice, Banca Transilvania, Dacia, Heidi, NNDKP, OTP Bank, Pepsi Americas, Renault, Tuca Zbarcea si Asociatii, UPC Romania.

Arcsett este un studio de arhitectura din Bucuresti, care ofera servicii de design arhitectural si management de proiect pentru clienti ca strainatate Romtelecom, Cosmote, UPC Romania, Mobifon, Mobilrom, Zapp, Piraeus Bank, Meda Distribution, Adevarul Holding, Computerland, Mega Image, Toyota, Daewoo, Nissan, Dacia si altii.

Urmărește Daily Business pe Google News