Valoarea neta a vanzarilor de telefoane mobile a scazut cu 5%, ajungand la valoarea de 5,58 mld euro, comparat cu 5,86 mld. euro anul trecut primul trimestru. Vanzarile multimedia inregistrate de Nokia au crescut cu 28%, de la o valoare de 1,75 mld. euro la 2,25 mld. euro. Valoarea vanzarile nete de solutii de intreprinderi a inregistrat si ea cresteri, cu un procent de 75% fata de anul trecut acelasi trimestru, atingand astfel suma de 326 mil. euro. Vanzarile de solutii network au ramas la acelasi nivel de 1,69 mld. euro.
Marja de profit inregistrata de grup in primul trimestru a fost de 12,9%. Profitul net inregistrat de Nokia a fost de 979 mil. euro, mai scazut comparativ cu profitul inregistrat de companie in aceeasi perioada a lui 2006 – 1,04 mld. euro.
Bazat pe cercetarile preliminare, in primul trimestru Nokia a inregistrat o cota de piata de 36%, cu 1% mai ridicata decat aceeasi perioada a anului precedent. Cota de piata a crescut mai ales datorita castigurilor marite in estul Asiei si Europa, regiuni ce au acoperit scaderea cotei de piata din America de Nord.
Pretul mediu de vanzare al produselor companiei in primul trimestru a fost de 90 euro, comparat cu 103 euro in aceeasi perioada a lui 2006.
Numarul mediu de angajati ai grupului Nokia in perioada 1 ianuarie – 31 martie a fost de 68.418.