„Anul acesta, perioada Sarbatorilor de Paste a generat o crestere de 50% in retelele magazinelor Flanco, Flanco World si Flamingo Computers fata de perioada similara a anului trecut, ca urmare a ofertelor promotionale, dar si a disponibilitatii clientilor de a investi mai mult in categoria de electrocasnice in aceasta perioada. Cele mai mari vanzari au fost inregistrate in ultimele doua saptamani ale lunii aprilie, acestea cumuland o valoare de 10 milioane euro”, declara Jiri Rizek, CEO Flamingo International.
Potrivit oficialilor companiei, cele mai mari vanzari ale produselor electronice, electrocasnice si IT&C au fost inregistrate in retelele magazinelor Flanco, Flanco World si Flamingo Computers din Bucuresti, acestea contribuind cu 30% la totalul vanzarilor realizate in aprilie 2008.
Afacerile retailerului IT Flamingo International au crescut in primul trimestru al lui 2008 cu 38% fata de aceeasi perioada a anului precedent, atingand un volum de circa 46,2 mil. euro, compania estimand totodata ca pe intreg anul 2008 isi va creste veniturile cu 30%, pana la circa 220 mil. euro.