Campania, estimata la cateva milioane de dolari, va fi lansata pe 11 mai in SUA, Germania si Anglia, si apoi, in luna iunie, in alte 24 de tari.
Scopul acestei campanii este constientizarea faptului ca progresele din era digitala au devenit realitate cu ajutorul siliciului, element de baza al produselor dezvoltate de Intel.
Campania, creata de Venables Bell & Partners, va dura intre 3 si 5 ani.
Campania „Sponsors of Tomorrow” contine reclame print, online, outdoor plus initiative in magazine si in marile lanturi de retail. Media planning-ul global a fost realizat de OMD.
Anul trecut, Intel a cheltuit pe publicitate aproape 60 de milioane de dolari, potrivit datelor TNS Media Intelligence. Campania globala, care debuteaza in mediul online inca de joi, este cea mai mare de la lansarea initiativei „Multiply” in 2006 (de promovare a tehnologiei dual-core – n.r.), potrivit unui comunicat al companiei.
Intel Corp, cel mai mare producator de semiconductori din lume, a anuntat, in ianuarie 2009, ca profitul din al patrulea trimestru a scazut cu 90%, in contextul in care recesiunea a dus la scaderea cererii pe piata de profil. Profitul net al companiei a scazut in al patrulea trimestru la 234 milioane dolari, de la 2,27 miliarde dolari, in aceeasi perioada a anului trecut.