In prezent, reteaua Flanco World numara 18 magazine, primul magazin fiind deschis in Brasov, in 2005. Magazinele Flanco World reprezentau la finele lui 2007 peste 50% din suprafata totala de vanzare a retailerului autohton.
In 2008, compania va continua procesul de extindere a retelei de magazine de suprafata mare operate sub brandul Flanco World, propunandu-si sa atinga o suprafata totala de vanzari de 70.000 mp pana la finalul acestui an, si de 90.000 mp la finalul lui 2010.
„In 2008, vom continua procesul de dezvoltare extensiva a conceptului Flanco World. Ne propunem sa investim si in urmatorii ani in cresterea acestei retele, prin prezenta in cele mai importante parcuri de retail, avand deja ca exemplu proiectul Flanco World cu o suprafata de 3.000 metri patrati din Colosseum Retail Park, planificat pentru 2009”, declara Jiri Rizek, CEO Flamingo International.
In 2007, Flamingo International s-a concentrat asupra dezvoltarii retelei de magazine de suprafata mare, deschizand peste 10 noi unitati Flanco World de peste 1.000 mp care, la finalul anului trecut, reprezentau 50% din suprafata totala de vanzare de aproximativ 54.000 mp a retailer-ului.
Retailerul de IT, electronice si electrocasnice Flamingo International vizeaza afaceri de circa 210 mil. euro, in 2008, in crestere cu 22% fata de anul trecut.
Oficialii Flamingo vizeaza un profit de 2,6 mil. euro in 2008, de cinci ori mai mult decat anul trecut.
„Anul acesta ne propunem sa castigam in mod sistematic o cota din ce in ce mai mare pe piata retailului electronic, electrocasnic si IT&C, prin continuarea dezvoltarii retelei Flanco World si prin lansarea unui nou concept de magazine de entertainment si IT sub brandul Flamingo Computers”, a declarat Jiri Rizek, director executiv Flamingo International.
Flamingo International a inregistrat o cota de piata de 25% pe segmentul consolelor si de 17% pe segmentul GPS-urilor. Pe toate segmentele, compania estimeaza o cota de piata de 17-18% anul acesta, fata de 16% anul trecut.
In ceea ce priveste piata locala de retail electronic, electrocasnic si IT, chiar daca deocamdata nu sunt disponibile date complete, reprezentantii Flamingo International apreciaza ca piata a inregistrat anul trecut un ritm de crestere de aproximativ 15%, pana la valoarea de aproximativ 1 miliard de euro.
„Anul trecut, principalele linii de crestere a pietei locale de retail electronic, electrocasnic si IT&C au venit dinspre segmentele de IT&C si electronice. Ne asteptam ca produsele IT&C sa-si mentina ritmul accelerat de crestere si in anii urmatori, majorandu-si cota de la 25% din totalul pietei in 2007 si la 40% in 2010”, a mai declarat CEO-ul Flamingo International.