Modelul Curve detroneaza astfel dupa mai bine de un an de suprematie iPhone-ul companiei Apple, pe segmentul de smartphone-uri. Alte doua modele de BlackBerry – Storm si Pearl – s-au clasat in apropierea iPhone-ului, pe locurile trei, respectiv patru.
NPD estimeaza ca RIM si-a crescut in primul trimestru al anului cota de piata cu 15 puncte procentuale, ajungand sa acopere 50% din segmentul de smartphone-uri de pe piata din SUA, in timp ce Palm si Apple si-au redus cota cu cate 10 puncte procentuale fiecare.
Apple a livrat catre distribuitori in trimestrul doi fiscal incheiat pe 28 martie circa 3,8 mil. iPhone-uri, in timp ce RIM a livrat 7,8 mil. BlackBerry-uri in al patrulea trimestru fiscal al companiei, ce s-a incheiat pe 28 februarie.
Modelul BlackBerry Curve a beneficiat de comercializare din partea tuturor celor patru mari operatori de telefonie mobila din SUA, in timp ce iPhone-ul este disponibil exclusiv prin AT&T.